Sayfalar

26 Ocak 2015 Pazartesi

CAM KAVANOZLU DEKORASYON FİKİRLERİ




Cam kavanozları atıyorsanız bir kere daha düşünün,ki bir çok ev hanımının deli misin sen cam

 kavanoz atılır mı dediğini duyar gibiyim.Çünkü mutfakta bir numaralı saklama kabı.Et suyu 

sakla, salça koy, aklınıza gelebilecek bir çok şeyi hemen dolduruveriz içine, ha tabii birde 

yaptığımız  konserve  ve reçelleri de unutmayalım.Neyse sayfalarca yazsam bitiremem. Benim 

asıl değinmek istediğim cam kavanozları dekorasyon da da kullanmak mümkün? Nasıl mı? 

Öyle güzel geri dönüşüm projeleri var ki bir kısmını sizinle paylaştım.Hepsini sığdıramadım ama

bu konu derin bir mevzu ilerleyen postlarda da tekrar bahsetmek mümkün.

Ben de kardeşimin Düğününde Cam kavanozları  içine mum koyarak yürüyüş yolu dekoru 

yaptım. Harika oldular.Onu da detaylıca yazmak istiyorum. 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder